martes, 13 de noviembre de 2007

AL MEU COSTAT


Tantes paraules,
tantes imatges que se´n van.
La nit s´acaba,
la mà a la porta i te´n vas.
Si tan sols pogués,
si tan sols pogués tornar
al teu costat.

Sonen dos vasos,
en la penombra d´un bar.
Tornen nits fredes
i solitàries sense tu.
Si tan sols pogués,
si tan sols pogués tornar
al teu costat,
al teu costat.
Restaré sempre present
fins que pugui tornar
al teu costat,
al teu costat.

-Sau-



Fa un any vaig nàixer de nou. Pensava en tots els aspectes de la meua vida que començaven i en part va ser així. Ara, un any després, faig una ullada enrere i veig la quantitat de coses que he après; aquesta cançó, que volia compartir, no vaig tindre temps; ara em ve al pèl. La gent que encara està al meu costat dient-me "Saps? ja fa un any...". Encara em queden coses per compartir, aprendre i tornar a caure, però el meu aniversari es mereix una cançó...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

hola guapa, soy la de los picores...ya estoy mejor, lista para el proximo asalto!!! y entrenada....este fin de saldremos seguro. (tengo que olvidar...) si te apetece ya sabes que es un placer pasar a por ti!! besos, mistica.
P.d. voy a intentar hacerme un blog de estos, ya te cuento...

Emea dijo...

Hola guapa!!! clar que eixirem (no em perd cap amb vosaltres) i a lo millor estic molt recuperada, encara que hauràs de vindre a per mi;encara ets la meua chofer particular. M'alegre que llegiscas el meu bloc. Molts bessets.
PD. Si vols, pots escriure'm en valencià. Com vulgues ;-)

Anónimo dijo...

Enhorabona pel teu aniversari!. M'encanta que escrigues en valencià. És superbonic!. Té una sonoritat especial, tendra, dolça...
Que bonic sona T'estime!.
Elena

Emea dijo...

Aysss, poc a poc, que des del meu naixement, vaig prou be, jejeje, però encara necessite a la meua germaneta per corregir-me les coses ;-) T'estime Hel